luni, 11 septembrie 2017

Ibiza - Ziua 2

2 septembrie 2017 - Ibiza - Ziua 2

A doua zi a vacanței noastre a început în forță. Ne-am trezit în jurul orei 8:00 și ne-am pregătit pentru masa de dimineață.
Micul dejun se putea servi între 8.00 și 10.00 și era sub formă de bufet suedez. Aveam de ales între diverse sortimente de mâncăruri, inevitabil să ne găsești ceva ce să-ți placă. Andres e un problematic în ce privește alimentația. De când merge la creșă în Anglia, ar trăi doar cu cereale. În această vacanță nu s-a abătut de la meniul lui zilnic, dar pe lângă nelipsitele cereale a mai adăugat câte ceva în meniul de dimineață...ba un ou fiert, ba o felie de cașcaval sau șuncă, ba o felie de pâine cu unt. Bineînțeles că s-a delectat și cu un desert după masa obișnuită.
După masă am ales să mergem la plajă, cea pe care o găsisem cu o seară înainte -Plaja Cala Nova.
Drumul până la plajă îl știam așa că ne-am luat prosoapele de plajă, rogojina, jucăriile de nisip ale lui Andres, o sticlă de apă și am plecat.
Temperatura era agreabilă 26°C și apa era destul de ok. Ne-am pus lucrurile aproape de apă, astfel încât Andres să poată profita de apă și nisip la capacitate maximă.
Soțul meu a explorat și partea subacvatică a Mării Mediterene mai în largul ei, eu în schimb m-am limitat doar la mal 😉.
Stând la soare am putut descoperi că stânca ce era aproape de noi despărțea de fapt plaja în două părți, iar cealaltă parte a plajei părea mult mai interesantă pentru noi și eram hotărâți ca în următoarea zi să mergem în acea zonă, însă nu tot timpul planul de acasă se potrivește cu cel din târg 😀.
Am stat la plajă până aproximativ la ora 13.00 după care ne-am întors la hotel. Masa de amiază era servită între 13:00 și 15:00. După dușul în prealabil și renunțarea la hainele de plajă, am coborât la masă, unde eram așteptați din nou cu o varietate de mâncăruri.
Pentru că în fiecare zi la prânz se gătea ceva la grătar, azi erau pulpe dezosate de pui, pe care le-am combinat cu o salată de crudități. Andres a papat și el destul de bine, dar a început cu nelipsiții cartofi prăjiți, pe care i-a avut în farfuria lui toată săptămâna și i-a combinat cu diverse mâncăruri. Azi a ales să mănânce cartofi cu broccoli și câteva bucațele de pește 😊.
După masa de amiază, Andres trebuia să-și facă siesta, în caz contrar capitula înainte de a apune soarele, așa că am profitat și noi și ne-am odihnit. Ne-am trezit după vreo 2 ore de somn și am plecat la piscina hotelului. Programul piscinei din incinta hotelului era între 9:00 și 19:00, așa că am putut profita de aproximativ o ora și jumătate de apă și soare.
Ne-am întors în camera de hotel și am petrecut puțin timp în cameră, jucându-ne cu lego sau desenând diverse obiecte pentru Andres.
Am coborât la cina abia după ora 20:00.
De această dată am avut plăcerea de a mânca scoici cu cartofi prăjiți...wow... o minunăție. Îmi plac foarte mult fructele de mare și pentru că nu am ocazia destul de des să mă bucur de gustul lor, profit de fiecare dată când pot.
După cină, am plecat să explorăm mai îndeaproape stațiunea. Am trecut prin aproape fiecare butic cu obiecte de plajă și suveniruri și deasemenea am găsit 2 parcuri de distracție.
Am descoperit Portul din Punta Arabi și locul de unde am putea pleca într-o expediție pe mare.
La întoarcerea înspre hotel am descoperit o plajă la doar câteva minute de hotelul nostru, de fapt cu puțină atenție o zăream de pe balconul camerei noastre de hotel, așa că am hotărât ca următoarea zi să mergem acolo...plaja ce o descoperiserăm de dimineață o lăsăm pentru altă zi 😉.
Ne-am întors la hotel când deja era trecut de orele 23.00.