marți, 12 septembrie 2017

Ibiza - Ziua 4

4 septembrie 2017 - Ibiza - Ziua 4

Suntem în Ibiza de 4 zile și deja ne-am creat un program.
Ne trezim de dimineață și ne încărcăm bateriile, sau mai bine zis burțile 😀 "Mâncăm ca să trăim sau trăim ca să mâncăm?" Aceasta e întrebarea... 😉
Astăzi soarele stă ascuns sub nori de aceea am ales să petrecem timpul la piscină. Puțin după ora 10:00 soarele și-a făcut apariția, așa că am coborât în curtea hotelului unde se afla piscina.
De fapt exista 2 piscine, cea mare în care apa e în creștere de la 86 cm până la 200 cm și cea pentru copii, unde apa are doar 45 cm.
Pentru început Andres s-a jucat în piscina cea mică, asta pentru că soțul meu a participat la un concurs de biliard organizat de animatorii hotelului.
Locul I a fost câștigat detașat de soțul meu și asta fără lipsă de modestie.
Festivitatea de premiere urmează să aibă loc diseară la activitățile de relaxare de după cină.
După terminarea concursului de biliard, am intrat cu toții în piscina mare, Andres însoțit de colacul lui cu Patrula Cățelușilor 😉.
Am stat la piscină până în jurul orelor 14:00 când am mers să mâncăm, revenind apoi iarăși la piscină. Andres și-a făcut siesta pe un șezlong la umbră, iar eu m-am bucurat în tihnă de soare. Soțul meu a participat la un concurs de polo. Orice activitate sportivă e bucurie pentru el.
Siesta lui Andres a durat mai puțin ca de obicei și asta probabil din cauza gălăgiei, dar chiar și așa "bateriile" l-au ținut destul de mult 😊.
Am profitat de piscină până la ora închiderii, după care ne-am retras în camera de hotel. Ne-am îmbăiat și am ieșit la masă.
După cină, am ales să ne plimbăm un pic pe faleză, iar apoi am venit în curtea hotelului unde s-au ținut diverse activități de animație și amuzament.
De asemenea a avut loc decernarea premiilor pentru concursurile susținute azi, soțul meu primind pentru concursul de biliard un săculeț cu sigla lanțului hotelier în care am fost cazați (Azuline Hotels).
Seara s-a încheiat cu Karaoke.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu