luni, 25 septembrie 2017

Album de fotografii :)

De când cu era smartphone-urilor, parcă pozele listate și-au pierdut din valoare, dar farmecul lor încă există.

De-a lungul timpului am adunat atât de multe cd-uri cu fotografii încât le-am și pierdut șirul. Și oricum foarte multe dintre cd-urile încărcate de fotografii nici măcar nu le-am mai verificat. În schimb, albumele cu fotografii listate le-am răsfoit mereu. Când ne adunăm acasă la părinții sau pur și simplu ne e dor de o anumită perioadă din viață, luam un album și-l răsfoim. Ne minunăm de cum am arătat într-un anumit moment din viața noastră

Încă înainte să plecăm în Ibiza, mi-am propus să adun unele fotografii într-un album. 

În vizita noastră la Hippy Market am cumpărat un album, numai bun pentru pozele noastre. E imprimat cu Ibiza și astfel avem un album gata personalizat. 

Am printat cu ajutorul celor de la Boots peste 50 de poze pe care le-am atașat în albumul nostru de vacanță. Am pus deasemenea diverse lucruri păstrate din vacanță, precum biletele de avion, cartelele de intrare la masă, brățările de all-inclusive, biletele de la excursia cu barca, biletele de la Bingo din ultima seară 😉...



Dacă venind în Anglia am cam lăsat de o parte pasiunea mea pentru handmade, realizarea acestui album mi-a pus creativitatea la muncă 😊. 

Sunt foarte încântată de rezultat. 









Voi cum vă păstrați fotografiile? În albume sau pe cd-uri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu