marți, 26 septembrie 2017

Toamna din familia noastră!

Era sfârșitul verii lui '87. Dragoș privea nedumerit la zahărul pus pe pervazul geamului... Parcă aștepta ca o minune să se întâmple. Pe ușă intră mama, care îl întreabă:
- Ce faci acolo, pui de om?
- Aștept să vină Toamna, cea mult așteptată! răspunse el, pe un ton foarte serios.
Mama izbucni în râs nedumerită.
- Păi cum așa? Tu cel care iubești vara atât de mult, cum de vrei acum să vină toamna? Mai sunt câteva zile de vară, bucură-te de ele, răspunse mama.
- Mi-ai promis că toamna îmi va aduce și mie o surioară, sau ce crezi că am uitat? întreabă băiatul. Nu-mi spune că te-ai răzgândit!? Mi-am făcut atâtea planuri cu ea. 
- Ți-ai făcut planuri? Ce fel de planuri? întreabă mama curioasă.
- Ei, și tu acum...vrei să ști prea multe. Vei afla la momentul potrivit, răspunse Dragoș. 

30 ani mai târziu, Gabriela privea nedumerită la șifonierul său. Avea atâtea ținute dar nu știa pe care să o aleagă. La ușa camerei sale, bate fratele său, și pentru că primește permisiunea să intre, Dragoș pășește în cameră. Văzându-o pe sora lui într-un impas, se oferă să o ajute. 
- Ce s-a întâmplat? o întreabă Dragoș nedumerit.
- Azi e prima zi într-o școală nouă. Nu știu ce să port? Trebuie să fac o impresie bună! 
- Lasă-mă să aleg eu pentru tine, îi spune Dragoș.
- Chiar crezi că vei face alegerea perfectă?
- Cu siguranță! Uite, acești jeanși sunt perfecți pentru întâlnirea cu adolescenții. Nu uita că trebuie să pari prietena lor și nu profesoara lor. Vei ajunge mai repede la sufletul lor, și asta e ceea ce te interesează în calitate de psiholog, nu? 
- Da, ai dreptate!
- Asortează-ți ținuta cu aceea cămașă roșie, ce-ți vine perfect și ești gata!
- Gata? Crezi tu! Afară sunt 15 ℃, cum crezi că pot ieși așa? 
- Parcă de curând îți comandase-i un palton.  
- Da...am și uitat de acel elegant palton de damă😊. Noroc cu oferta celor de la answear.ro. Știai că au în oferă produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 300 branduri internaționale de top.
- Am făcut și eu o vizită pe site-ul lor. Mi-am comandat câteva articole vestimentare. Acum să nu-mi spui că nu ai cu ce să te încalți, că nu te cred?!
- Nu, nu! Voi încălța ghetele mele preferate. 
- Îmi plac acele ghete. Sunt ghete din piele, nu? Aaa, nu uita să-ți pui o eșarfă, cu siguranță vei ieși în evidență. 
- Da! Sunt din piele, ghetele mele. Mulțumesc pentru tot, Dragoș! Ce m-aș fi făcut fără tine?
- Să mă chemi când ești pregătită de plecare. Vreau să văd cum îți vine ținuta. 





- Dragoș, sunt gata! Am plecat!
- Wow, sigur vei face o impresie bună! Ești asemenea toamnei!
- De ce spui asta?
- Păi, prin ținuta ta, aduci un aer nou, emani bucurie și prospețime, dar în același timp răcoare. 
- Ești caraghios, Dragoș. Sunt doar eu și tu ești cel care mi-ai ales ținuta. Îți mulțumesc!


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017 - Proba I

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu