duminică, 10 septembrie 2017

Ibiza 2017

Iată-ne întorși acasă... cele 8 zile și 7 nopții în Ibiza s-au încheiat. Pentru că vacanța noastră s-a suprapus cu ziua mea și a soțului meu de naștere (suntem născuți în aceeași zi 😉), am sărbătorit acolo, dar ieri am sărbătorit și acasă cu prietenii pe care îi avem aici, în Londra. 

Am ajuns pe aeroportul din Stansted aproape de ora 22. Eram obosiți, dar în același timp eram încântați de vacanța ce tocmai se terminase. 





Era pentru prima dată când apelasem la o agenție pentru un pachet de vacanță, de aceea nu știam ce ne așteaptă, dar așteptările ne-au fost depășite. Am avut o vacanță de vis, iar fiecare detaliu a fost pus la punct. 

Zborul...

Am zburat cu Jet2.com. Deși am decolat atât la plecare, cât și la întoarcere cu o mică întârziere, de aproximativ 15-20 minute, am aterizat în timp în ambele cazuri. ''Asta probabil datorită faptului că nu a mai prins semafoare'', vorba unui prieten 😀😀😀😀😀. Personalul de la bord a fost foarte prietenos. Fiind o companie low cost, condițiile sunt excepționale. 

La plecare...

La sosire...

Transferul de la și la aeroport...

Am avut inclus în pachetul de vacanță, transferul cu autocarul între aeroport și hotel. La ieșirea din aeroport, am fost așteptați de un reprezentant al agenției de turism, Jet2holidays, care ne-a înmânat plicul cu detaliile șederii noastre pe tărâm catalan și ne-a îndrumat înspre autocarul ce urma să ne ducă la hotel. Transferul s-a făcut cu un autocar de 4*. Pe parcursul drumului primeam informații despre fiecare plajă în dreptul căreia ne aflam... punct în plus pentru asta 😀. Preluarea la întoarcere, de la hotel spre aeroport, s-a făcut la ora scrisă în detaliile sejurului. 


Hotelul...

Hotelul în care am fost cazați, Coral Beach, face parte din lanțul hotelier Azuline Hotels ce deține hoteluri în Ibiza și Mallorca. Este un hotel de 3*, dar facilitațiile oferite se clasează din punctul meu de vedere la 4*. Deși inițial am fost informați că vom aveam doar un pat dublu sau 2 paturi de o singură persoană, în ideea în care noi am fost toți trei, ajunși în camera de hotel am avut plăcuta surpriză să avem un pat dublu și unul single, astfel Andres a avut pat separat de al nostru. Camera era dotată cu aer condiționat și televizor (posturi în limba spaniolă, portugheză, italiană, engleză și germană). Curățenia în cameră de făcea zilnic și tot zilnic ți se schimbau prosoapele. Am avut șansa să avem vederea spre piscină... 

Piscina mare...adâncimea apei între 86 si 200 cm...

Piscina mică...apa de 45 cm...

Mâncarea...

Am avut serviciul de all-inclusive și aceasta ne-a dat dreptul să avem gratuit cele 3 mese principale plus snack-uri și băutură la discreție de la barul hotelului (deschis zilnic între 10.30 și 23.00). Pentru fiecare masă principală aveam la dispoziție 2 ore, exceptând cina când aveam 2,5 ore să mergem să mâncăm. Fiecare masă era servită sub formă de bufet suedez și existau minim 10 variante de mâncare. Zilnic la prânz și cină exista pește și/sau fructe de mare. Am fost mai mult decât încântați despre serviciul de masă oferit de către hotel...Nota 10 cu FELICITĂRI!!!



Activități zilnice...

Plaja era relativ aproape...de fapt aveam 2, chiar 3 plaje la care puteam merge (Es Canar și Cala Nova) ce se aflau la 50 metri, respectiv 150 metri de hotelul nostru. Dar hotelul, prin echipa sa de animație oferea zilnic activități pentru adulți și copii. Pentru adulți exista program zilnic prestabilit (biliard, tenis de masă, darț, polo, etc.), iar pentru copii exista lângă piscina destinată lor cu apă ce nu depășea o jumătate de metru, o căbănuță în care se puteau juca cu plastilină, puteau picta sau colora diverse. Animatorii era pregătiți special pentru categoriile de vârstă cu care lucrau. Zilele în care am ales să petrecem timpul la piscina hotelului în defavoarea plajei, am fost moment prielnic pentru soțul meu să participe la diverse competiții și pentru Andres să se destindă în Miniclubul pentru copii. 

Plaja...

După cum am spus și mai sus aveam la dispoziție plaja Es Canar ce se afla la 50 metri de hotel. Plaja era frumoasă și priveliștea deasemenea, doar că avea dezavantajul ca apa să fie destul de abruptă pentru Andres, care începând din a doua zi nu am mai avut teamă în a intra în apă să-și umple găletușa. Cealaltă plajă, Cala Nova, era împărțită de fapt în două părți de o stâncă. Aici apa era perfectă. puteai să mergi 20 metri în larg, ca apă să nu depășească brâul. Per ansamblu ne-am bucurat de fiecare plajă în parte😊.



Jurnal de bord😀

Întreaga vacanță m-am conectat la internet doar pentru am verifica mailul sau pentru a ține legătura cu familia, drept pentru care nu am postat nimic, dar am ținut un jurnal scris de vacanță pe care îl voi posta în scurt timp pe zile de vacanță 🙂.





Așa că urmează...Ziua 1 - Ibiza ➡ 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu