marți, 22 august 2017

Vizită la Hampton Court Palace!!!

Zilele trecute, mai exact, Duminică am avut ocazia să mai descoperim ceva din acest imens oraș în care locuim, și anume Hampton Court Palace. 







Hampton Court Palace este un palat regal aflat la periferia Londrei, mai exact în zona 6 a acesteia... Acest palat a fost preferatul Regelui Henry al VIII-lea. Palatul datează din secolul al XVI- lea și e o adevărată sursă cunoaștere. 

Am fost plăcut impresionată să văd:

clădirea palatului
  • Aici am avut ocazia să vad Capela Regală, Dormitorul Regal, Sala unde se dădeau petreceri și multe alte încăperi ce dăiuniesc înca de la începutul secolului al XVI-lea. 














the Great Fountain Garden

Wow...această grădină m-a impresionat extrem de mult... Istoria spune ca erau 13 fântâni inițial, însă a mai rămas doar una. În această grădină Regina Anne, a plantat doar copaci de tisă; copacul de tisă fiind supranumit și arborele vieții și al morții . 







Royal Tennis Court
  • Nu vă imaginați că am văzut o adevărată sală de tenis, dar trebuie să ținem cont că a fost construită cu cinci secole în spatele nostru... Am văzut și evoluția mingii de tenis, aveți mai jos dovada :)

Rose Garden
  • Pentru că am ajuns să vizităm acest palat în luna august, grădina de trandafiri nu ne-a arătat atât de multă frumusețe, dar parfumul simțit acolo a fost unul îmbătător. Recomand vizitarea în lunile Mai-Iunie, cu siguranță această grădină îți ia privirile. 
Kitchen Garden
  • Grădina de zarzavaturi și de ce nu livada palatului, e mai recentă din câte am înțeles, are în jur de 150 de ani vechime, dar cuprinde diverse tipuri de fructe, legume și flori care creșteau și în secolul a XVIII- lea la acest palat. 

Maze ( Labirintul)

Fotografie preluată
(https://ro.pinterest.com/pin/445363850627718993/?lp=true) 
  • Labirintul a fost curiozitatea soțului meu. Ne-a plăcut tuturor senzația simțită. Am intrat într-un labirint construit din copăcei de tisă și ne-am pierdut pentru câtva timp :) 

The Magic Garden

  •  Această grădină a fost bucuria lui Andres, pentru că e un spațiu de joacă pentru copii și un loc de relaxare pentru părinți, aici am putut să ne destindem cu toții. Tot aici Andres s-a dat pe tobogan, s-a putut bălăcii în apă și de asemenea să se joace în nisip. 







Sfaturi pentru vizitatori:

- cumpărarea biletelor online e mai ieftină decât de la case;
- cu biletul pentru vizitarea palatului se pot vizita toate obiectivele din palat ( Maze și The Magic Garden au tarife separate în ideea în care sunt vizitatori speciali doar pentru aceste obiective, dar dacă ai bilet pe întreg palatul poți vizita și aceste două obiective);
- există parcare lângă palat;
- adresa palatului este :Hampton Court Palace, East Molesey, Surrey - KT8 9AU
- copiii până la 5 ani au intrare gratuită. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu