vineri, 25 august 2017

Oare cum arată Raiul?

Cu siguranță, cu toții, ați răsfoit măcar o dată cărți pentru copii în care Raiul este descris ca un loc în care curge lapte și miere, iar leii și leoparzii trăiesc împreună cu oamenii, jucându-se și bucurându-se împreună. 


De multe ori m-am întrebat în copilăria mea, oare cum  arată Raiul? 


În calitate de absolventă de Teologie, cred cu tărie că Raiul reprezintă prezența lui Dumnezeu și nici de cum lapte și miere în loc de râuri 😊. Pentru că după moartea noastră trupească, sufletul e cel care trăiește alături sau nu de Dumnezeu. Ei bine, pentru copii, prezența divinității poate fi comparată de multe ori printr-o relație armonioasă între om și mediul înconjurător. 

Vizita noastră la Richmond Park, ne-a purtat pentru câteva ore prin raiul copiilor. Am petrecut câteva ore alături de căprioare, care nu s-au simțit deloc stânjenite de prezența oamenilor. Ne-a putut apropia de ele la aproximativ 5 metri și le-am putut admira în toată splendoarea lor 😊. 

Richmond Park este cel mai întins parc urban din Europa și se întinde pe o suprafață de aproximativ 1000 de hectare. Are numeroase piste de biciclete, iar accesul cu mașina este permis prin parc, având ocazia de a parca mașina în interiorul parcului sau de a face vizita în parc cu mașina. 

Iubitorii de echitație sunt bineveniți în acest parc, având trasee bine delimitate pentru a practica acest sport. 

Frumusețea naturii ne încântă de fiecare dată, iar aici am putut admira căprioarele în mediul lor propice de viață şi deasemenea ne-am bucurat de verdeață în orice parte am privit 😍.

Andres a fost cel mai fericit!

Copil fericit = Părinți fericiți! 


Bucurați-vă de natură și iubiți-o în orice colț al lumii v-ați afla!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu