vineri, 18 august 2017

Bucuria de a fi părinte!

Citeam astăzi un articol al Andreei Raicu despre copii...Mai exact, titlul articolului era ''E bine sau nu sa faci un copil?'' Eram atât de curioasă de conținut încât nu am stat prea mult pe gânduri înainte de a-l deschide sa-l citesc...

În articolul Andreei am regăsit unul din motivele pentru care ne-am mutat la Londra. Mi-a plăcut extrem de mult următoarea frază Eu una am ajuns la concluzia că pe un copil nu îl fac pentru mine, ca să “mă împlinească” și să-mi dea un rost, ci responsabilitatea mea este să îl aduc într-un loc în care să îi fie bine, să îi asigur toate condițiile în care să crească frumos – nu mă refer aici la cele materiale – și să-l ajut eu pe el, nu el pe mine, să-și facă un rost.spune Andreea Raicu pe blogul ei personal. 

Principalul motiv, după cum poate am mai spun și în alte postări, al mutării noastre la Londra a fost Andres și dorința noastră de a-i oferi ceva mai bun din toate punctele de vedere. 

Andres a apărut în viața noastră mai repede decât poate ne așteptam, dar nu a existat nici o clipă în care să regretăm venirea lui. Zilnic ne face fericiți. 

Dacă în primele luni de viață, când încă nu vorbea, ne cucerea cu câte un zâmbet sau o sclipire a ochilor săi minunați, azi are deja 2 ani și 7 luni și ne încântă zilnic cu vorbele sale. 

Dacă cineva m-ar întreba vreodată dacă ''E bine sau nu să faci un copil?'', răspunsul meu ar fi inevitabil E BINE... E bine, pentru că un copil scoate din tine ce e mai bun; și pentru el, tu reușești să oferi ce e mai bun. 

Sentimentele pe care le-am cunoscut în momentul în care am devenit mamă, nu pot fi descrise în cuvinte. Destul de des sunt întrebată de prietene care încă nu cunosc acest sentiment, ''cum e să fi mamă?''. Răspunsul meu... E UNIC...e un sentiment unic, ce nu poate fi descris în cuvinte. E nemaipomenit să fi mamă, e minunat, e tot ce poate fi mai frumos, e greu, dar e inedit. 

Totodată, un copil e parte din tine și astfel ceea ce oferi primești și ce sădești culegi... Copilul tău, e ''investiția'' ta inestimabilă. 


Cum zicea Părintele Nicolae Steinhardt ''Dăruind, vei dobândi!''


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu