miercuri, 16 august 2017

Londra...călătorie sau viață nouă?

Hey!!! Salutare tuturor!!! 

A trecut ceva timp de când nu am mai postat nimic pe blog. Poate pentru că încercam să mă regăsesc într-o lume nouă... În februarie am luat împreună cu soțul meu decizia să încercăm altceva. Să încercăm o viață nouă pentru noi și copilul nostru și am ales Anglia, mai exact Londra. De ce?! E o întrebare la care nu știu dacă aș avea vreun răspuns. Poate pentru că avem prieteni aici...sau poate pentru că era o țară pe care încă nu o vizitasem. 

Inițial planul nostru a fost să venim într-o scurtă vizită și să ''vedem terenul''...dacă este sau nu pentru noi?! Ideea aceasta, însă a fost în mințile noastre doar pentru vreo câteva zile și a căzut foarte repede din planurilor noastre, astfel am zis că nu are rost să mai pierdem timpul. 

Zis și făcut...în martie ne-am mutat toți trei la Londra, iar la sfârșitul lunii martie eram deja angajați, atât eu cât și soțul meu. Pentru ca Andres să poată merge la creșă procedura a durat puțin mai mult, pentru că aveam nevoie de mai multe documente, dar în a doua jumătate a lunii Aprilie, Andres frecventa deja creșa. Și iată că viața noastră la Londra, intra pe făgașul normal. 

Venind aici, am descoperit că poți să rezolvi foarte simplu problemele administrative cu un calculator conectat la internet. Cred că acest lucru este în topul lucrurilor plăcute la Londra. Cu timpul am reușit să ne facem un program astfel încât să putem vizita diverse lucruri în timpul liber.

Viața pentru noi e mai frumoasă, chiar dacă vremea e specifică unei insule. Andres e fericit, pentru că e alături de noi și asta este cel mai important pentru noi, părinții lui. 

Fiți fericiți oriunde vă aflați!
Pe curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu