joi, 24 august 2017

Încă puțin...

Zilele parcă au devenit mai lungi în ultimele două săptămâni și asa probabil pentru că aștept atât de mult concediul, de parcă nu mai vine... Este pentru prima dată când vom pleca în formula de 3, la mare...wow... cât de mult aștept.

Pe 1 septembrie vom pleca în Ibiza. De ce Ibiza? Pentru că a fost mai ieftin 😋...glumesc. Mi-ar fi plăcut să plecăm în Grecia, dar nu a fost să fie anul acesta...poate la anul 😉. 

Am ales Playa Es Cana, și avem rezervarea la un hotel de 3*, Azuline Hotel Coral Beach, și din recenziile citite, pare a fi un hotel potrivit pentru familii. Am făcut rezervarea prin Jet2holidays.com și avem totul inclus, asta pentru că nu vreau să-mi bat capul cu alte rezervări. E o vacanță pe care o aștept de atât de multă vreme și sper să fie la înălțime. Parcă am totuși o strângere de inimă pentru că nu știu cum va fi și dacă Andres va fi încântat de acestă nouă experiență. 

Zilele la serviciu trec destul de greu, știind că mai e doar o săptămână până la plecare și parcă văd că cele 7 zile petrecute pe insulă, vor zbura 😆. 

Sper să avem toți trei 7 zile de neuitat, să rămânem cu amintiri frumoase, să ne bucurăm de vacanță și să ne încărcăm bateriile pentru restul anului. 

Încă puțin...și voi fi în vacanță!

Voi unde v-ați relaxat vara acesta? Ce experiențe ați avut?  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu