sâmbătă, 3 decembrie 2016

Retrospectivă noiembrie 2016!

      Azi mi-am propus să vă împărtășesc câte ceva de ce am făcut eu în ultimul timp, mai exactă în ultima lună... În 1 noiembrie am revenit la muncă, după aproape 2 ani de stat acasă... Andres, băiețelul meu, urmează să împlinească 2 ani abia în 21 ianuarie, dar pentru că Legea 66/2016 mi-a dat posibilitatea să beneficiez de suplimentul de inserție cu condiția să îmi reîncep activitatea cu 2 luni înainte să împlinească 2 ani copilul, am profitat :) 

      M-am reîntors la muncă pe 1 noiembrie... după 2 ani acasă îmi doream și nu-mi doream să mă reîntorc. Nașterea unui copil îți schimbă viața din toate punctele de vedere. Toate discuțiile pe care le purtam cu prietenele mele erau despre copii, despre ce a mai făcut Andres și/sau ce-mi doresc să fac în ceea ce-l privește pe el. Faptul că urma să încep muncă, mă încânta, pentru că urmă să am și o altă preocupare, dar în același timp mă neliniștea, pentru că timpul meu fizic era acum împărțit în mai multe bucăți: copil, familie, prieteni, hobby și job. Și cum job-ul îmi ''mănâncă'' zilnic 8 ore pe zi, neliniștea mea avea bază solidă. 
      
     Prima zi de muncă, a decurs repede și bine, ''socializând'' cu toate colegele despre cum au trecut cei 2 ani... Așteptasem cu emoție această zi și s-a terminat mai repede de cât mă așteptam. 

     Următoarele zile am început încet, încet să-mi reiau îndatoririle avute înainte de concediu pentru creșterea copilului, dar a fost nevoie de 2-3 săptămâni să pot intra în normal. Nu a existat o ''predare'' de ștafetă și am fost nevoită să preiau treptat lucrurile. 

     În ce privește hobby-ul meu de obiecte handmade, am încercat să diversific activitatea și să încerc și altceva... Și pentru că Sărbătorile de Iarnă se apropie cu pași repezi am făcut niște ornamente de Crăciun
                        

și deasemenea am început că cos pe etamină un semn de carte... :)



     Având în vedere că sunt primele tentative, sunt foarte mândră de ele :)

     Voi ce părere aveți? Aștept critici constructive ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu