marți, 20 decembrie 2016

De ce am ales ''Stele și dorințe''?

     Când am ales să scriu pe blog, m-am gândit să aleg un nume care să mă reprezinte... 
   
     Încă de mică, mama îmi spunea că dacă văd o stea căzătoare să-mi pun o dorință și mi se va împlini. Ei bine, am ales numele blogului de ''Stele și dorințe'' pentru că sunt mai mult decât convinsă că orice dorință devine realitate, dacă privim spre stele 😉. 

     Inițial am vrut să scriu pe blog doar despre pasiunea mea pentru handmade, deoarece această dorință am început să mi-o împlinesc o dată cu intrarea în concediul de maternitate, dar de fapt orice informație ce o transpun în cuvinte pe blog (fie că e despre mine, sau despre cei ce mă înconjoară) e de fapt o dorință, care se împlinește. 

     Imagini pentru stele si dorinte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu