sâmbătă, 17 decembrie 2016

Colinde, colinde, e vremea colindelor...

     Pentru că se apropie cu pași repezi Sărbătoarea Nașterii Domnului, am început din această săptămână să ducem vestea Nașterii pe la cei aflați în suferință. 

         În calitate de angajată a Protopopiatului Ortodox Român din Târgu Mureș, am început cu tinerii aflați în Casele de Tip Familiar din Sâncraiul de Mureș și au urmat apoi vârstnicii din Căminul pentru Persoane vârstnice din Târgu Mureș. Am fost ajutați în această zi de tinerii de la Liga Tinerilor Creștini Târgu Mureș, cărora le mulțumesc. Atât copilașii, cât și bătrâneii s-au bucurat de colinde și de cadourile primite de la noi. Am fost la rândul nostru colindați de aceștia și astfel ne-a fost răsplătită colinda. 

        Nu am trecut cu vederea nici copilașii din Preventoriu TBC din Mureșeni și cei aflați în spitalele de Pediatrie I și II, Cardiologie Pediatrică și Hematologie Pediatrică. De această dată ne-au fost alături tinerii din Asociația Tineri Pentru Tineri - Mureș. Au fost minunați. S-au mobilizat și au venit într-un număr mare să aducem un zâmbet pe fețele copilașilor aflați în suferință. Deși erau bolnăviori, s-au bucurat să ne asculte. Am plecat însă cu sufletul trist din secția de Pediatrie I, unde se află în prezent câțiva copilași abandonați 😞 Atât de mici, și totuși fără protecție maternă. Angajatele de pe secție încercă să țină locul mamelor, dar să nu uităm că ''Mama e acea persoană care poate înlocui pe oricine, dar care nu poate fi înlocuită de nimeni''. 2 săptămâni avea o fetiță rămasă singură...frumușică foc. 

        Mi-am promis că o să revin acolo, pentru a le oferi îmbrățișările mele și dragostea mea acelor copilași singuri, cât de curând posibil. 















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu