luni, 12 decembrie 2016

Un lucru mic, pentru o faptă mare!

     Într-una din postările mele trecute, vă îndemnam pe toți să strângeți dopuri de la sticlele de plastic. Asta pentru că am în minte un proiect, pe care din lipsa timpului încă nu l-am materializat, încă. 
   
     Ei bine, azi de dimineată, am găsit pe un grup: ''Mămici și burtici din Județul Mureș'' o cauză nobilă pentru care să adunăm cât mai multe dopuri de la pet-uri. 

      Eu am dat ''sfară-n țară'' pentru proiectul meu în urmă cu ceva timp, dar acum voi redirecționa toate acele dopuri adunate către această cauză. 

      ''O mămică, ne-a cerut ajutorul pe grup, este vorba de un copilaș care are scleroză multiplă și nu se mai poate ridica din pat, nu mai poate umbla fără un cărucior performant. Părinții băiețelului nu au spus povestea lor decât celor apropiați, iar mama care ne-a cerut ajutorul e o prietenă a apropiaților familiei. Din păcate nu avem detalii despre nume sau poveste copilașului, părinții vor să rămână anonimi, iar fărăr acordul lor nu putem afla nimic, cu atât mai puțin să facem public. Cum putem noi să-i ajutăm? Ideea e în felul următor: nu se cer bani, deși poate ar avea nevoie de așa ceva. Nu se cer  nici haine. Însă, au nevoie de nici mai mult, nici mai puțin de un milion de dopuri pet! Orice fel de dopuri de la sticlele din plastic, de orice mărime. Așadar, în încercarea noastră de a ajuta acest copilaș să poată primi căruciorul performant, vom demara în cartierele mari câte o mămică, care se oferă să strângă dopuri. Vom stabili o dată limită la care se vor număra dupurile adunate, iar mămicile desemnate pe cartiere se vor întâlni'', au declarat reprezentantele grupului pentru ziarul Zi de zi.  

     Cred cu tărie că această inițiativă a mămăcilor va da roade și copilașul va primi căruciorul de care are mare nevoie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu