luni, 19 decembrie 2016

My Secret Santa - 2016

     Anul acesta am intrat pentru prima dată într-un grup ce urma să-și facă reciproc cadouri de Crăciun. De fapt e o extensie a grupului de mămici care lucrează acasă, Work At Home Moms; grupul numindu-se Work At Home Santa. Mămicile organizatoare s-au ocupat de fiecare persoană în parte, au pus diverse întrebări pe grup, au facut chiar și un chestionar, pe care fiecare mamă a fost obligată să-l completeze, ajutându-l astfel pe Secret Santa să găsească cadoul perfect. 
      Pentru că e un grup de mămici care lucrează acasă, m-am gândit că ar fi frumos să trimit cadou mămicii din ceea ce lucrez eu. Am primit prin mail de la una din mămicile organizatoare date despre mămica pentru care trebuia să fiu Secret Santa - Elida. Aveam mari emoții, pentru că am aflat despre ea, că-i place să facă origami și flori din hârtie. M-am riscat și i-am trimis un plic din hârtie făcut de mine. 



     Așteptam cu nerăbdare să ajungă curierul la destinație ca să văd reacția. Noroc, dacă îl pot numi așa, curierul de la Târgu Mureș a scris greșit pe buletinul de expediție numărul de telefon al Elidei, și astfel, am fost anunțată de către cei din București că urmau să ducă coletul la destinație, însă nu era bun numărul de telefon, așa că mi-au cerut iar numărul de telefon. Astfel știam că urmează să ia lăgătura cu Elida. Am stat ca pe ace timp de câteva ore până am văzut reacția Elidei pe grupul de pe Facebook, în care anunța primirea coletului: ''A ajuns cadoul de la moș, azi. Multumesc frumos!! Florina Cordos te pup!! Râvneam la o gentuță de felul ăsta (de 3 ori am început și eu să fac una, dar m-a lăsat răbdarea), e super.'' 

    Pentru că eu îmi făcusem datoria de Moș Crăciun, așteptam acum să văd ce mi se rezervă mie, de la Moșul meu Secret 😊. 

     Deși la una din întrebările puse pe grup am răspuns că vreau să primesc cadoul cât mai aproape de Crăciun, parcă nu mai aveam răbdare. Azi, însă, am fost sunată de curier că am un colet. Cum nu comandasem nimic, doar Secret Santa putea fi 😉. Doina Anghel cu pagina ei Lucrusoare Handmade, a fost My Secret Santa anul acesta... M-am bucurat enorm de cadourile ei... le-a îmbinat pe toate 😁. Am primit un set de mănuși, o cană cu hăiniță, un săpun natural, un ornament și ciocolată. Asta înseamnă că am fost un copil cuminte :) Mulțumesc moșului!  



    Fotografia postată de Lucrusoare Handmade.


   Fotografia postată de Lucrusoare Handmade.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu