marți, 12 septembrie 2017

Ibiza - Ziua 8

8 septembrie 2017 - Ibiza - Ziua 8 

Azi e ultima zi pe tărâm catalan. Aseară cerul părea senin, așa că mi-am pus alarma la 7:10 am pentru a merge la răsărit. Nu vroiam sa-l mai trezesc și pe Andres, azi era mai obositor pentru el, așa că m-am dus singură înspre faleza mării. Am ajuns când ceasul arăta 7.25, deci mai aveam de așteptat vreo 10 minute. Și de această dată, ca și ieri de altfel, cerul era acoperit de nori... 😟, dar chiar și așa nu am renunțat la ideea de a vedea răsăritul. 






M-am întors la hotel și băieții mei încă dormeam, așa că m-am mai ''cuibărit'' și eu în pat pentru încă vreo oră. 

Andres ne-a dat deșteptarea ca în fiecare dimineață 😊 și după ce ne-am pregătit pentru micul dejun, am coborât la masă. Am trecut pe la recepție să aflăm ultimele detalii în ce privește eliberarea camerei. 

După ce am mâncat, cerul era senin, așa că am ieșit la piscină. Pentru că activitățile zilnice oferite de hotel urmau să înceapă, eu am participat la Aqua Gym  timp în care soțul meu l-a supravegheat pe Andres, după care, eu și Andres am fost la Miniclubul pentru copii, iar soțul meu a participat la concursul de tenis de masă. 


Am colorat împreună cu Andres o mască de pirat 😉.


La ora 12.00 am predat camera și am făcut astfel check out-ul, dar pentru că autocarul de transfer înspre aeroport venea abia la 16.55, am primit din partea hotelului posibilitatea de a ne lăsa bagajele într-o cameră pentru bagaje și am rezervat 30 minute pentru a face duș înainte de plecare. 

După ce am luat prânzul ne-am întors la piscină pentru ultima bălăceală. 


Am plecat de la hotel la ora estimată de către cei de la agenție. Pe drumul înspre aeroport Andres a dormit și asta i-a dat forță să reziste treaz tot timpul zborului. 

Ajunși în aeroport am făcut check -in-ul și am predat bagajul de cală, apoi am așteptat îmbarcarea. 

Zborul a fost plăcut. Cerul era senin și apusul de soare l-am văzut de la înălțime. 


Am aterizat în jurul orei 22.00 și deși eram frânți de oboseală, eram fericiți și mulțumiți de vacanța avută. 


Mâine, ne aniversăm împreună acasă, la Londra, cu prietenii ce îi avem aici. Ziua noastră am sărbătorit-o în Ibiza, dar o vom mai sărbătorii o dată și cu prietenii. 

Revenim astfel la ale noastre cu bateriile încărcate 😉.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu