marți, 12 septembrie 2017

Ibiza - Ziua 6

6 septembrie 2017 - Ibiza - Ziua 6

Trezirea ne-a dat-o Andres. Era trecut de 8:30. Cât ne-am mai învârtit prin pat și ne-am primit atât eu cât și soțul meu pupicii de dimineață din partea mezinului, s-a făcut ora 9:00.
Ne-am echipat și am coborât la masă.
Pentru ca azi e miercuri, săptămânal în zi de miercuri în Punta Arabi are loc Hippy Market😉. E un târg cu diverse lucruri de cumpărat, de la haine la suveniruri și de la mâncare la băutură alături de muzică live.
Ne-am cumpărat câteva lucrușoare și ne-am întors înspre hotel pe malul mării, scurtând astfel drumul înapoi spre cazare.
Ce a mai rămas din această dimineață am petrecut-o la plajă, unde ne-am bălăcit până aproape de ora 14.00 când ne-am dus la masă.
După prânz, Andres și- a făcut siesta împreună cu soțul meu, iar eu am profitat de o după-amiază singură la plajă, o după-masă de răsfăț în care nu am fost nevoită să fiu cu ochii-n 4 la ce face Andres.


Băieții mei s-au trezit când piscina era aproape de ora închiderii. Atunci am văzut "mișcări de trupe" în camera unde eram cazați așa că am urcat și eu în cameră.
Ne-am jucat tustrei un pic până după ora 20.00 când am coborât la ultima masă a zilei.
Mașinuțele din parcul de distracție de lângă hotel parcă ne așteptau 😉 așa că Andres abia reușea să bage câteva bucățele de mâncare în gură.
Am terminat de cinat și am plecat în parcul de distracție. Am început cu mașinuțele și am continuat cu alte atracții din parc.
Am jucat din nou biliard cu soțul meu și de această dată am ieșit învingătoare ;)
Eram mai fascinați noi decât copilul. Andres era mai mult atras de o mașină de curse, în schimb noi ne-am jucat biliard, futbolin și hockey.
Pentru că Andres a fost răbdător cu noi, părinții lui, l-am recompensat cu o tura pe măgăruș, una pe hintă și o tură extra pe mașina de curse 😉. Deci nu suntem părinți denaturați 😁.
Ne-am întors la hotel în jurul orei 23:00. În curtea din spatele hotelului avea loc un concert live, pe care l-am ascultat pe pe balconul camerei noastre.
Ne-am pus la somn cu gândul ca ne vom trezi dimineață să mergem la răsărit. Sper să reușim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu