duminică, 1 ianuarie 2017

La mulți ani, 2017!!!

      Wow, a mai trecut un an...şi dacă în urmă cu doi ani ne pregăteam să devenim părinți, azi deja am petrecut al doilea Revelion în calitate de părinți. Ce poate fi mai frumos decât să primeşti tradiționala urare de ''La mulți ani'' din partea propriului copil. Mulțumim pui mic şi drăgălaş pentru că exiști în viața noastră. 

      Am petrecut această trecere dintre ani cu naşii, finii şi prietenii noştri. Andres a rezistat eroic până după miezul nopții, după care am plecat la somn, făcând ture între dormitor şi distracția din living. 

    Pentru că în perioada liceului eram Pentru că în perioada liceului eram membră LTCOR ( Liga Tinerilor Creștini Ortodocși Români) din Câmpia Turzii, orașul meu natal, am deprins acolo obiceiul răvașelor oferite în noaptea dintre ani. Ei bine, mi-am propus să fac şi eu pentru toți cei care au fost cu noi la trecerea dintre ani.

      Zis şi făcut... Am căutat pe internet diverse proverbe şi maxime potrivite pentru mesaje de pe răvaşe şi am dat peste un site cu proverbe chinezesti. Am preluat mesajele care le-am considerat potrivite pentru gaşca noastră de prieteni şi m-am dat la treabă 😊

      Le-am realizat sub formă de pergament cu panglică roşie. 

    După miezul nopții, fiecare dintre cei prezenți a extras câte un răvaş, arătându-și uimirea, dar și mulțumirea pentru mesajul primit 😉. Unii au fost uimiți pentru că au primit pe răvaș un mesaj care poate era motto-ul lor de mai multă vreme, sau alții doar mulțumiți pentru că într-adevăr ideea răvașului era una care merita puțină meditație și atenție. 

    Planul meu pentru 2017 este să-mi dezvolt cât mai mult activitatea handmade, iar răvașul mi-a transmit Dacă munceşti din greu, n-ai să mori. Dar cel mai bine e să nu-ți asumi acest risc!😁. Voi încerca doar să îmbin utilul cu plăcutul, serviciul cu pasiunea mea pentru handmade și cu siguranță va ieși ceva frumos. 

       Voi cum ați petrecut trecerea dintre ani?







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu