sâmbătă, 7 ianuarie 2017

La început de drum într-ale gulierelor!

     Îmi place tot ce înseamnă handmade. Îmi place să cos, să împletesc, să combin lucrurile să să mă bucur de rezultat. Îmi doream să fac ceva nou așa că mi-am pus la treabă mânuțele, am privit spre steaua norocoasă, mi-am pus dorința-n gând și m-am dat la lucru 😉. 

      Urma să fac pentru prima dată un gulier. Pentru că nu prea îmi place să risc financiar, mi-am adunat toate mărgeluțele avute prin casă și m-am dat la treabă. Investiția a fost doar în ceea ce privește fetru (materialul pe care am cusut mărgeluțele). Nu știam ce va ieși, așa că am considerat că e mai bine să încerc cu ceva după care nu-mi va părea rău dacă voi eșua 😀. 

     Iată ce a ieșit:





      Pentru că mi-a plăcut ce a ieșit, mi-am propus să investesc în niște mărgeluțe și să mai fac guliere. 

       Timpul a trecut și am făcut alte lucruri, dar iată că anul 2017 a adus cu el și al doilea gulier făcut de mine 🙂. 

      Vroiam să fie un gulier negru, dar a iesit alb-negru, deoarece cele aproximativ 300 de mărgeluțe nu au fost suficiente pentru a-l termina 😊. 

     Sunt foartă încântată de rezultat. Am căpătat ceva experiență. Cu siguranță următorul va arăta și mai bine. 

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu