luni, 30 ianuarie 2017

Călătoriile, o altă pasiune de-a mea!

     Când am început să scriu pe blog, am crezut că voi scrie doar despre pasiunea mea pentru handmade. Acest vis urmă să devină încet, încet realitate, prin realizarea de către mine a diverselor obiecte handmade. Până la urmă aceasta e scopul blogului, să scriu despre visele/pasiunile mele, care au devenit sau îmi doresc să devină realitate. 

      Ei bine, azi vreau să vă spun despre o altă pasiune de-a mea, și anume călătoriile. Îmi place mult să călătoresc, să vizitez locuri noi, să revăd locurile vechi, că cunosc oameni, să leg prietenii, însă de ceva timp această pasiune a mea a trecut pe un loc secund. Nu în totalitate, pentru că am mai călătorit în stânga și-n dreaptă, însă nu ceva de memorat :)

     Când eram în anul I de facultate, în anul 2007, am trecut pentru prima dată granița, urma să fac cu câțiva colegi de facultate o excursie în Grecia, a fost wow. Atunci pot spune că am început să-mi împlinesc dorința de a vedea o părticică mică din lume 🙂.

     Apoi în 2008 am fost în Italia, în zona de la Marche. 

     În 2009 am fost în Bulgaria la Rila și trecerea dintre ani am petrecut-o în Italia (în aceeași zonă). 

     În 2010 am fost la noi, la mare (stațiunea Costinești a fost în prin plan). 

     În 2011 am fost în Franța la Paris.

     În 2012 am fost în Elveția, în cantonul Valais.

     În 2013 am fost în Spania la Barcelona și din nou în Elveția, tot în cantonul Valais.

     În 2014 m-am căsătorit și excursia am realizat-o în țară, unde am vizitat o parte din Valea Prahovei.

     În 2015 s-a născut Andres și cei 2 ani de concediu i-am petrecut mai mult prin jurul casei, cu mici ieșiri la câte o cabană.

     În 2017, sper să revin cu ''forțe'' proaspete și să vizitez cât mai mult. 

     O să scriu în parte despre fiecare excursie de-a mea, ce am vizitat,  despre ce mi-a plăcut și despre ce nu mi-a plăcut, ce recomand și ce nu recomand cititorilor 🙂.

     Pe curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu