marți, 24 ianuarie 2017

Semne de carte cu mesaj!

     Am prins gustul semnelor de carte și am început să cos semne de carte cu mesaj pentru cititor. Poate așa citim mai mult și cu mai mult drag 😉. 

     Cusutul pe etamină, în cazul meu a provocat dependență, pentru că de la primul semn de carte cusut, am realizat deja 4 :) Îmi place mult să cos, mă relaxează, dar în același timp mă enervează când modelul nu-mi iasă așa cum mi-am dorit. Am ales să mă inspir de pe Pinterest, nu degeaba îi spune catalogul de idei al întregii lumi 🙂. Mi-am făcut un cont pe acest site și zilnic primesc notificări cu modele și idei la domeniile pe care le am salvate. 

     Cel de-al doilea semne de carte cusut de mine, arată cam așa:


     Mesajul mi-ar fi fost folositor când am citit Fluturi - de Irina Binder. De mult nu mă mai prinsese așa o carte. Eram în perioada în care alăptam. Am început să citesc primul volum la somnul de amiază a lui Andres. Seara după ce a adormit, știam că am la dispoziție 3-4 ore până la următoarea trezire. Și deși somnul era prețios pentru mine în acea perioadă, cele 3-4 ore le-am petrecut citind și finalizând primul volum într-o zi😀. Probabil acest semn de carte va ajunge la o persoană pasionată de citit...

     Am început cu alt semn de carte, că dacă totul se bazează pe ''Keep calm''...să fiu și eu în ton, Mesajul semnului e ''Keep calm and read on'', dar acest semn, abia în seara aceasta am reușit să-l termin, pentru că între timp am primit o ''comandă'' pentru un alt semn, așa că acesta a trebuit să mai aștepte. Vă pun poze cu el mâine, pentru că aștept să pot face poze la lumina naturală.

     Cel de-al patrulea semn de carte și ultimul cusut până în prezent, este următorul:


     Acest semn de carte vine să întărească ideea că fiecare dintre noi avem o poveste, chiar dacă citim povestea altora, unele povești rămân totuși nescrise. 

     Care semn de carte vă place cel mai mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu