duminică, 26 noiembrie 2017

Clasicele 5 minute!

La scurt timp după ce l-am cunoscut pe soțul meu, am primit informarea că la mine 5 minute înseamnă uneori mai mult de o oră și deasemenea că eu sunt motivul întârzierii noastre la orice eveniment. Curios e faptul că nu sunt adepta machiajului sofisticat și că de cele mai multe ori îmi pun o bluză, o pereche de pantaloni și încalț niște pantofi de damă comozi. 
Nu înțeleg ce se întâmplă? Parcă în momentul în care eu trebuie să fiu gata, secundele nu mai există și minutele se transformă în secunde... O fi posibil așa ceva?! 
După ce am născut, am început să am o scuză, deja trebuia să am grijă și de ținuta lui Andres, nu doar de a mea. 
Când Andres încă era mic, mă pregăteam pe mine prima dată și apoi îl îmbrăcam pe el, pentru a nu-l ține îmbrăcat pe el prea mult timp, mai ales dacă era mai gros îmbrăcat și riscul să transpire era mai mare. Acum că el am mai crescut sunt eu ultima. Mereu m-am întrebat unde fug cele 5 minute?
Când aștept cu nerăbdare să se întâmple ceva, 5 minute par o veșnicie, când însă ești sub presiune 5 minute fug de parcă le-ar alerga un câine turbat. 
Vă spun ce se întâmplă la mine în clasicele 5 minute...
De cele mai multe ori, întrebarea ''cât mai durează?'' vine chiar când ies de la duș. Deci clar nu am cum să fiu gata în 5 minute, dar cred că e nativ răspuns de 5 minute. Nu am stat niciodată să cronometrez cât îmi ia să îmi pun o bluză, să îmbrac pantalonii, să-mi aranjez părul și eventual să mă machiez ușor. Nu am fost niciodată adepta machiajului, dar un pic de tuș, niște rimel și eventual luciu de buze, sunt aproape indispensabile. 
După ultima întârziere la un eveniment i-am propus soțului meu să facem o simulare. Nu știa ce-mi toacă capul și despre ce simulare vorbesc?! I-am amintit că se plânge încă de la începutul relației noastre că eu nu știu ce înseamnă 5 minute, așa că i-am propus să facem schimb de roluri. Urma să ne prostim un pic, în sensul în care l-am ajutat să fie femeie pentru câteva clipe. Pentru început am ales ținuta, era din garderoba lui, o bluză, o pereche de blugi și niște pantofi pentru bărbați. Ne-a luat cam 2 minute până s-a hotărât ce să poarte, să fie și asortat și confortabil. Cică urma să ieșim la o seară cu prietenii. După cele aproximativ 2 minute, pe ceas, i-am adus la cunoștință faptul că o femeie când deschide dulapul nu are niciodată cu ce să se îmbrace, chiar dacă dulapul e plin de haine, parcă nici una nu e ok, deci în cazul unei femei până își alege ținuta durează mai mult. L-am pus să se îmbrace repede și i-a luat un minut. Deci deja erau 3 minute. Doar că și de această dată femeia e în dezavantaj. Dacă e să port o rochie sau o fustă, durează un singur minut să-mi iau ciorapi, cu grijă și atenție de frică nu nu le trag vreun fir. L-am pus să-și facă și freza și ce credeți? După ce și-a dat seama că gelul nu-l ajută și că are nevoie de fixativ, m-a întrebat de 3 ori dacă-mi place cum îi stă?! Câteva fire stăteau aiurea, dar ca să nu m-ai prelungesc suspansul i-am zis că deja a trecut de 3 minute; și are doar 3-4 cm de păr. Ce să fac eu cu pletele mele?! Chiar și lui i-a luat mai mult de 5 minute, fără să aibă nevoie de machiaj. 
Clasicele 5 minute, abia acum aveau să înceapă! Când ești în baie și ești în plin proces de machiere. Nu mi-am permis să-l fac cu rimel și tuș pe la ochi, sau să-i pun luciu pe buze și fard în obraji. I-am zis că uneori femeile mai au și neșansa ca în momentul în care se încalță, să realizeze că pantofii nu sunt tocmai confortabili și să îi schimbe pe ultima sută de metri. 
După această mică simulare, i-am zis soțului meu că trebuie să fie conștient ce vrea?! Vrea ca în momentul în care ieșim din casă, să aibă la braț o persoană aranjată, care denotă că se îngrijește și pune preț pe ea, sau vrea să ies din casă în timp util, dar fără să fiu mulțumită de cum arăt?! 
Răspunsul lui a fost așa cum mă așteptam, să mă aranjez astfel încât să mă simt bine, dar să încerc să nu întârzi prea mult 😀. Deci, ca de obicei, pisica lui a căzut tot în picioare!





Acest articol  a fost scris pentru SuperBlog 2017 - Proba 25. „Dragă, ieșim pe ușă în 5 minute, da?”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu