joi, 9 noiembrie 2017

Care e visul tău?

Nu de puține ori ne-am dorit să ne întâlnim cu Peștișorul de Aur. Oare care ar fi cea mai deasă dorință pe care ar auzi-o din partea oamenilor? 
Tind să cred că marea majoritate a oamenilor și-ar dori să fie fericiți. Fericirea, fie ea sub orice formă, ne oferă pace și liniște. În rânduri tinerilor, cea mai desă dorință auzită de Peștișorul Auriu ar fi probabil Visul American.
Declarația de Independență cuprinde cele trei aspecte pe care le urmărește orice american, și mai nou orice om ''Life, Liberty and the Pursuit of Happiness'' (viață, libertate și căutarea fericirii), aceste trei aspecte cuprind Visul American. 
Visul American este însă o dorință pe care nu doar Peștișorul de Aur o poate împlini. Agenția CND Vacanțe Speciale oferă această oportunitate. America, țara tuturor posibilităților este la un click distanță, dacă ești student înscris la cursurile de zi a unei universități acreditate, fie ea de stat sau particulară din România. 
Cum am menționat și mai sus cu Programul Work & Travel USA derulat de Vacanțe Speciale, ești doar la o viză distanță!
Fie că îți dorești să cunoști oameni noi, să îți îmbunătățești nivelul de limbă engleză, să vizitezi locuri noi sau pur și simplu toate acestea la un loc, Work & Travel este ceea ce cauți. 

***

Telefonul sună și sună... Era puțin înainte de ora 8 dimineața! Vroiam să mai dorm puțin, dar în același timp răspund ofticată la telefon. 
- Ce faci? mă întreabă persoana aflată la capătul firului...
- Tocmai mi-ai întrerupt un vis frumos, îi răspund ofticată!
- Trezește-te, visul nostru abia acum începe! Am luat amândouă viza!
- Wow!!! Ce? Cum? Când? Parcă nici nu mă puteam dezmeticii... 
- Vin la tine! Trebuie să punem țara la cale, mi-a zis Oana, colega mea de facultate cu care aveam să descopăr lumea în mai puțin de 3 săptămâni. 

Am sărit ca arsă din pat și deja mă imaginam pe Broadway... Timp de 4 luni de zile, New York-ul avea să fie casa noastră. 
Am luat agenda cu cele 10 locuri pe care trebuie să le vezi neapărat când ajungi la New York, și anume:
- Statuia Libertății;
- Podul Brooklyn;
- Muzeul de Artă Metropolitan;
- One World Trade Center;
- Bronx Zoo;
- New York Botanical Garden;
- Catedrala Saint Patrick;
- Top of the Rock;
- Central Park;
- Lincoln Center.

Am realizat că erau mult mai multe atracții în New York decât cele 10 pe care le aveam notate eu, dar am decis că scopul nostru primordial e să ne facem prieteni noi, să învățăm o cultură nouă, să descoperim lumea. 

Nu doream să ne întoarcem din State fără să ajungem la cascada Niagara. Acesta era un alt obiectiv de-al nostru. 

Oana, deja era la ușa apartamentului meu. Avea lacrimi în ochi de fericire. 
''Visul American a devenit realitate!'', mi-a zis când i-am deschis ușa. Și așa și era... 

Urma să plecăm la New York și să lucrăm timp de 4 luni într-un hotel de renume din acest imens oraș. Bineînțeles că această vacanță va fi și o practică de vară, fiind amândouă studente la Facultatea de Business și Turism. 
Vom avea ocazia nu doar să cunoaștem oameni și locuri noi, cât și să schimbăm impresii cu colegi de la specializări asemenătoare dar din diferite colțuri ale lumi. 
Cu siguranță va fi o vacanță de neuitat!  

America venim!!!







 Acest articol  a fost scris pentru SuperBlog 2017 - Proba 18. O lume întreagă într-o destinație: Work & Travel USA cu Vacanțe Speciale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu