vineri, 17 noiembrie 2017

Aniversare de 50 ani de la căsătorie!

Bunicii Elizei, prietena mea, vor sărbătorii în curând 50 ani de la căsătorie. Ieri când am ieșit la o cafea mi-a povestit despre asta. Mi-a zis că i-ar plăcea să le facă o surpriză. Fiind deja vârstnici nu știe cu ce ar putea să-i surprindă. Mi-a zis dacă aș putea să-i dau o mână de ajutor și eventual să-i dau câteva idei cu ce ar putea să-și surprindă bunicii. 
Ca să pot să-i vin în ajutor am întrebat-o ce amintiri are cu bunicii ei sau ce poate sa-mi spună despre acestea?!
Mi-a zis că bunicii ei s-au născut amândoi în anul în care s-a încheiat al Doilea Război Mondial , mai exact bunica ei era născută exact în ziua în care s-a încheiat războiul, 2 septembrie 1945, iar bunicul ei într-o zi cu Mihai Eminescu, mai exact 15 ianuarie 1945. 
Unul dintre sfaturile mele a fost ceva legat de război și pace, sau eventual despre pacea din familia lor. Să ilustreze cumva acea bucurie și iubire ce a rezistat 50 ani. 
Pentru că această idee nu era tocmai ok, am întrebat-o să-mi povestească dacă știe cum s-au cunoscut bunicii ei. Am aflat că ei s-au cunoscut când aveau aproximativ 19 ani în Piața Sfatului din Brașov. Erau amândoi studenți în primul an, bunicul ei la Institutul Politehnic din Brașov, iar bunica ei studia Matematica, mai apoi a avut o carieră la catedră. 
Când am aflat că ei s-au cunoscut în Brașov, și mai exact în Piața Sfatului i-am zis că trebuie să le facă o surpriză și să-i ducă într-o excursie la Brașov, având în vedere că ei locuiesc acum în Făgăraș. 
Deja ochii Elizei începeau a se umple de sclipire și m-a întrebat, ce ar fi să le facă o petrecere surpriză?! 
Wow!!! Da!!! Asta e! O petrecere surpriză în Brașov. Pentru că familia Elizei e suficient de numeroasă, se vor aduna cu siguranță în jur de 50 de persoane la această petrecere, așa că mi-am propus să o ajut. 
Decizia era luată. Urma să le facă o petrecere în surpriză și avea să organizeze evenimentul în Brașov, mai exact în Poiana Brașov, având în vedere că ei s-au căsătorit în plină iarnă, mai exact în 7 ianuarie 1967, poiana avea să fie plină de zăpadă. Un weekend în poiană era de vis. 
Pentru a fi sigură că salonul de evenimente din Poiana Brașov nu va fi ocupat, azi am sunat pentru a face rezervarea.
Eliza s-a gândit că ar fi minunat ca la petrecerea surpriză să nu participe doar familia, ci și colegii bunicilor ei care mai sunt în viață. Astfel ar fi o petrecere mai amplă. 
Deasemenea am ajutat-o să rezerve un candy bar și un bar de fructe cu fântână de ciocolată, având în vedere că bunica ei iubește dulcegăriile.
Deasemenea au fost rezervați 8 tineri dintr-un ansamblu folcloric din Brașov, ținând cont că bunicii ei sunt iubitor de folclor. 
Va fi o petrecere de aniversarea a 50 ani de căsătorie, dar în același timp o petrecere de revedere cu foștii colegi de facultate. 
Pentru că e planificată ca fiind o petrecere surpriză, Eliza îi va pregăti pe bunicii ei pentru o ieșire la cină în oraș, însă pentru că vor trebui să călătorească de la Făgăraș spre Poiana Brașov, cu siguranță va trebuie să le dea vreo explicație. Pentru început le va spune că va fi o surpriză, însă surpriza cea mare va fi în momentul în care vor ajunge toți trei în Poiană, iar la restaurant îi vor aștepta ceilalți invitați. 
Pentru că sunt parte integrantă la organizarea acestui eveniment, voi participa și eu la petrecerea surpriză a bunicilor ei și abia aștept să le văd reacția și bucuria din ochi în momentul în care se vor vedea înconjurați de atâția oameni dragi. 
De la Hotel Royal, locul unde au rezervat salonul pentru petrecerea surpriză am primit azi pe mail câteva poze despre cum va arăta restaurantul în ziua cu pricina. Cu siguranță va fi un eveniment unic pentru bunici Elizei și mă bucur atât pentru ei, cât și pentru ea!
Sunt fericită că am așa prietenă, care-și iubește atât de mult bunicii!








Acest articol  a fost scris pentru SuperBlog 2017 - Proba 21. Eveniment la Royal

2 comentarii: