luni, 6 noiembrie 2017

Recomandare pentru tine, draga mea Elissa!

Editura Rao aduce an de an în fața cititorilor săi cărți noi sau reeditări ale celor vechi. În cei peste 23 de ani de existență a editurii, aceasta încearcă să ofere cititorilor o obișnuiță a cititului, a gustului pentru lectură. 
Ultima carte citită m-a transpus în lumea personajului principal. Dacă în adolescența mea uneori mă simțeam ciudată și alteori aveam impresia că trăiesc într-o lume paralelă, personajul principal din Conexiuni, m-a făcut să fiu fascinată de cărțile fantasy. 
La 17 ani, probleme existente în viață, ar trebui să fie cu totul altele decât cele pe care le avea personalul meu preferat, din ultima carte citită de la Editura Rao. Viziunile Elissei Laine Ivory, nu puteau fi descrise nici ca niște imagini misterioase, nici ca niște coșmaruri, halucinații sau vise, tot ceea ce personajul meu preferat trăia, erau cu totul ieșit din comun. Chiar și așa, toate aceste evenimente pe care le trăia, Elissa, nu cuprindeau totalitatea evenimentelor petrecute în viața ei. Durerea resimțită de aceasta și vânătăile ce apăreau e corpul ei, au făcut-o pe aceasta și pe părinții ei să caute ajutor în diferite părți.
Ce e și mai ciudat că toate trăirile Elissei prindeau viață în realitate, însă sentimentele ei erau străine, ca și cum ea trăia într-un cu totul alt corp. 
Elissa ia decizia de a-și urma visele și ajunge să se întâlnească cu fata din halucinațiile sale, fată care îi semăna perfect, cu care personajul meu preferat avea o conexiune telepatică. 
Deși povestea trăită de personajul meu principal nu are termen de comparație, am totuși o recomandare în materie de citit pentru Elissa. Asta pentru a o scoate din starea în care ea se afla la început, când nu înțelegea ce se întâmplă cu ea, când totul parcă se năruia în jurul ei și nu găsea nici o rezolvare. 
Undeva, în aceeași lume, oamenii sufereau o invazie a extratereștrilor. Sufletele lor erau furate. O asemănarea cu ceea ce Elissa a suferit. 
Gazda, cartea fantasy scrisă de Stephenie Meyer, destinată celor care iubesc ficțiunea, cu siguranță va fi pe placul personajului meu preferat care a trăit o viață tumultuoasă la cei doar 17 ani ai săi. 
Pentru a fi sigură că personajul meu va fi încântat de această recomandare, am urmărit acțiunile sale de-a lungul întregii cărții. Escapada ei de acasă am asemănat-o cu rebelii din cartea pe care i-o recomand, drept urmare cu siguranță va fi încântată. 
Păcat că nu pot să primesc un feedback!


Acest articol  a fost scris pentru SuperBlog 2017 - Proba 16. Transformă-ți personajul preferat în cititor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu