sâmbătă, 11 noiembrie 2017

Clientul nostru = stăpânul nostru?

Fie că lucrezi într-un birou, într-o unitate de învățământ, în cadrul unui spital sau într-un supermarket, ai de a face zilnic cu oameni. Munca cu oamenii poate fi stresantă uneori, sau dacă ceea ce faci e cu pasiune, îți oferă de cele mai multe ori satisfacție. 
Zilnic, am de a face cu foarte mulți oameni, care uneori ai impresia că un vânzător e atotștiutor, sau mai rău că noi știm ce-și doresc ei de la un anumit produs fără să primim prea mult ajutor din partea lor. 
Cum sărbătorile se apropie cu pași repezi, magazinul nostru este în permanență plin. Eu și colegii mei suntem niște albinuțe mereu puse pe treabă, dorind că împlinim cât mai multe dorințe ale clienților. 
Ieri în schimb am avut o clientă cum mi-aș dori să fie majoritatea... O să vă povestesc întâmplarea pentru a deduce voi ce așteptări au vânzătorii de la noi când ne așezăm în fața standului lor. 

***

- Bună ziua! 
- Bună ziua!
- Mă puteți ajuta să fac alegerea potrivită pentru soțul meu? mă întreabă ea.
- Sigur, dacă vă pot fi de folos, cu cel mai mare drag. Ce anume v-ar interesa?
- Aș dori un sistem audio. De fapt eu nu mi l-aș dori, dar soțul meu își dorește prea mult asta, încât nu pot să-i refuz acestă dorință. De fapt va fi o surpriză pentru el, îmi spune doamna.
- Mă puteți ajuta cu câteva informații? Ce anume și-ar dori de la acel sistem? Cum ați vrea să fie?
- În ce mă privește știu doar că vreau să aibă un aspect plăcut, de preferat culoarea lemnului. 
- Cu această informație am redus oferta pentru dumneavoastră. Avem 5 modele de sisteme audio cu un finisaj complet din lemn pe panourile laterale, având un aspect elegant și luxos, potrivindu-se oriunde în locuința dumneavoastră. 



- A și mai vreau ceva... o telecomandă fără fir, mi-a zis clienta. Aș vrea să pot modifica volumul fără să mă deplasez. 
- Vreți doar să-i modificați volumul? 



- Nu-mi spuneți că pot să-l iau prin surprindere și să-i modific melodia ce rulează?
- Ba da! Am în minte un sistem audio de la Edifier, care prin conexiunea Bluetooth vă permite să vă surprindeți soțul. Acest sistem audio despre care vă vorbesc este un sistem cu patru moduri EQ. 
- Ce înseamnă EQ? 
- EQ este egalizorul sau egalizatorul. Ambele variante sunt corecte. Și are scopul de a ajusta amplitudinea semnalului audio, la o anumită frecvență sau bandă de frecvențe. Sistemul despre care vă vorbesc are patru moduri și anume: vocal pentru spectacole, monitor pentru muzică electronică, clasic pentru muzică clasică și dinamic pentru vizionarea de filme sau jocuri. Telecomanda ce v-o doriți vă ajută nu doar să reglați volumul, cât și să comutați cele patru moduri despre care tocmai v-am vorbit. Pe lângă conexiunea Bluetooth, acest sistem audio suportă intrări precum coaxial, optic, RCA și AUX. 
- Wow, prea multe informații pentru mine. Pare un sistem bun. 
- Într-adevăr profesionalismul, eleganța și luxul sunt cuprinse toate în acest sistem. Sistemul audio S2000Pro este un sistem care vrea să fie în centru atenției, atât datorită design-ului, cât și datorită sunetului oferit. S2000Pro de la Edifier este un set unic de difuzoare, realizat perfect pentru configurația home theater. Acest sistem este echipat cu un tweeter cu diafragmă cu distorsiune redusă, însă de înaltă rezistență oferită de conul de aluminiu, ceea ce face ca sunetele să fie unice și clare. Deasemenea pe panoul din spate al difuzoarelor S2000Pro găsiți trei butoane pentru reglarea înălțimii, basului și volumului; un set complet de comenzi și intrări. Butonul principal de volum are reglaj de precizie și controlul volumului de memorie setat peste un anumit nivel de volum. Intrările RCA sunt disponibile atât pentru conexiunile RCA, cât și RCA pentru conexiunile AUX. Experimentați sunetul de înaltă definiție prin conexiunea optică sau coaxială. Intrările XLR vă permit să conectați S2000Pro la un mixer pentru cei mai avansați în tehnologia audio. Dispune de cablu de conectare de 16 metri / 5 metri. Butoanele monitorului pentru studio sunt ușor accesibile și lizibile.



- Mixer? Am auzit bine? Eu știu doar de mixerul meu din bucătărie... 😀
- Cum am spus, este pentru cei avansați în tehnologia audio. Tot ce vă oferă acest sistem e un sunet de calitate în ambianța căminului dumneavoastră. 
- Mulțumesc mult! Vreau acest sistem audio pentru soțul meu. M-ați convins! Mi-ar face plăcere ca tot lucrătorii comerciali să fie atât de informați despre ceea ce vând.
- Mulțumim și noi! Ne-am dori și noi clienți ca dumneavoastră, care să știe ce-ți doresc sau măcar să aibă răbdarea de a cunoaște diferența între un produs și celălalt. E important să ști ce vrei de la un produs, astfel îi faci viața ușoară vânzătorului. 
- Abia aștept să-mi surprind soțul și să să pun să ruleze piesa noastră preferată când se așteaptă mai puțin. O am salvată în telefon. Cu ajutorul Bluetooth-ului o pot face să sune în boxe. Mulțumesc pentru aceste informații prețioase!
- Cu mare plăcere! Vă mulțumim pentru cumpărăturile făcute!


Acest articol  a fost scris pentru SuperBlog 2017 - Proba 19. EDIFIER. Hai să facem schimb de roluri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu