luni, 31 octombrie 2016

Plicuri din hârtie!

     Salutare tuturor!

     Astăzi e luni și nu aș vrea să încep altfel săptămâna, decât arătându-vă ce altă pasiune mai am. V-am scris într-o postare anterioară despre pasiunea mea în împodobirea paharelor pentru ocazii speciale. 
     Ei bine, astăzi, vă voi arăta altă îndeletnicire de-a mea, plicurile din hârtie. Le spun plicuri și nu genți, pentru că nu au nici un sistem care să le permită purtarea pe umăr. 
     Pasiunea pentru plicurile din hârtie a început anul acesta... aproximativ prin martie; și asta se datorează probabil faptului că în martie nu aveam comenzi la paharele împodobite... Căutam ceva să meșteresc și am văzut un tutorial de-al Mariposei, care m-a îndemnat să fac și eu un plic din hârtie. 
     
     Dacă nu aveți timp să urmăriți tutorialul vă arăt cam ce materialele aveți nevoie:

1. coli de hârtie sau de revistă, ziar...ce aveți prin casă, tăiate la dimensiunea 15/7 cm. În exemplu meu, am foi colorate galbene, dar am făcut cu toate tipurile de foi. Eu voi realiza un plic de dimensiunea 26/17 cm si voi avea nu mai puțin de 248 de bucățele de hârtie în dimensiunea 15/7 cm.


2. o bandă scotch lată de 5 cm cu ajutorul căreia am plastifiat fiecare bucată de hârtie.


Bucățelele de hârtie astfel protejate de banda scotch, va ține umezeala departe de plicul meu. Piesele vor fi împăturate bucată cu bucată, iar apoi vor fi împletite, formând astfel un cerc. 


Pentru bază am folosit împletirea bucăților individuale și coaserea lor pe un cerc, precum cel de mai sus. 

3. damil (fir de naynol) și un ac e tot ce am avut nevoie pentru a putea coase :)


După ce toate cercurile au fost prinse, am mai avut nevoie de:

4. un fermoar


  
     Plicul meu este gata. Dacă realizați și voi acest lucru, puteți fi mândri de reușita voastră!





     În postarea viitoare o să vă arăt cum am evoluat în realizarea plicurilor din hârtie și de ce consider eu că handmade-ul e ceva unicat, chiar dacă forma și poate culoarea unui produs handmade e aceeași. 

Pe curând!

Să aveți o săptămână plină de realizări!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu