miercuri, 2 noiembrie 2016

Plicurile din hârtie - ''de la început până azi...''

     V-am arătat în postarea anterioară care este necesarul în realizarea unui plic din hârtie. Era un plic aleatoriu și nu primul plic din hârtie realizat de către mine. 
     Primul plic a fost unul dimensiunea 18/12 cm din hârtie de revistă, dar în paralel am lucrat la un plic alb și roșu, pentru fina noastră pentru că urma să fie ziua ei și vroiam să-i dăruiesc ceva făcut de mine. 
     Pentru o începătoare, cele două plicuri arată destul de bine... Am continuat să fac alte plicuri din hârtie de revistă, dimensiuni diverse. 










     Pentru că nu-mi plăcea cum arăta baza plicului, am făcut o schimbare la cusătura bazei și astfel am putut modifica și modalitatea de prindere a fermoarului. Vă arăt diferența mai jos, pentru a înțelege despre ce e vorba. 
                            

     Baza astfel cusută e mai lată și îi dă o altă eleganță plicului. Făcând această modificare la bază, fermoarul poate fi cusut mai sus, recuperând astfel din adâncimea plicului. 
  
     Cu timpul am început să fac plicuri și din hârtie de ziar; ziar alb negru sau ziar colorat, în diverse dimensiuni.
  
   




     Hârtia de revistă și ziar merge perfect cu ținutele casual, dar pentru ținutele elegante era nevoie de hârtie colorată, așa că am început să fac și plicuri în diverse game coloristice. Vă atașez mai jos poze cu plicurile făcute până acum :)









     Pentru orice alte detalii, vă aștept pe pagina mea de Facebook - Handmade by Florina

     Pe curând! Pupici :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu