vineri, 28 octombrie 2016

Vreme bună, planuri noi!!!

     Salutare tuturor!!!

     Azi a fost o vreme minunată la Târgu Mureș. Pentru că mai am doar câteva zile până reîncep serviciul, iar Andres merge deja la creșă, am hoinărit prin oraș...de fapt am avut o programare la stomatolog, iar după ce am terminat acolo, am fost la plimbare... Mi-am ''clătit'' ochii prin diverse magazine, am stat pe bancă în parc și am admirat porumbeii din centrul orașului. Printre alte gânduri mi-a răsărit în mine o idee genială de reciclare a capacelor de la pet-urile de plastic. Nu pot să vă spun mai mult, că aș strica surpriza, dar abia aștept să strâng ceva capace și să vă arăt ce am în minte...
     Aaaaa și era să uit... vă rog și pe voi să-mi colecționați capacele de la pet-uri :) O să vă recompensez cu niște idei și poze frumoase... Promit!

     Fiți pe fază! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu