joi, 27 octombrie 2016

Începutul meu în ale decorării paharelor...

     V-am promis în postarea trecută că o sa va povestesc despre cum am început eu să <meșteresc> ceva de acasă...
     Ei bine, totul a început din dorința de a-mi pune în practică pasiunea mea pentru DIY (Do it yourself) și totodată pentru a câștiga un bănuț în plus; așa că am îmbinat plăcutul cu utilul și m-am gândit ce să fac?! Era sfârșitul verii, cred că prin luna august a anului 2014 și deși mă căsătorisem în luna mai a aceluiași an, ideea nu mi-a venit cu ocazia nunții mele (asta pentru că am ales să nu ne complicăm și restaurantul unde am făcut nunta, ne-a oferit mai tot ce aveam nevoie pentru acea zi)... 
     Am început cu un mesaj pe OLX, oferind serviciul meu în împodobirea paharelor pentru viitori miri și/sau nașii lor. 
     Prima comandă a venit relativ repede și eram foarte entuziasmată, așa că m-am dat la treabă... Ce a ieșit e mult sub așteptările mele de acum, dar vreau să vă arăt...


    Pentru că nu aveam termen de comparație cu alte pahare împodobite de mine, eram bucuroasă de realizarea mea. La scurt timp după a urmat o a doua comandă...ca aspect, cam la fel ca prima...


     Singura schimbare sesizabilă în bine, spun eu, e la papionul paharului pentru mire, dar se vede că sunt pahare făcute de cineva începător... Chiar și așa, soțul meu era foarte încântat de paharele realizate de mine. 
     Nu credeam că voi reuși să fac prea multe cu această îndeletnicire, dar se pare că m-am înșelat... Anul 2015 nu mi-a adus prea multe comenzi, dar perseverența nu m-a lăsat să stau prea mult pe tușă... În 2016 au urmat o serie de persoane care și-au dorit să le împodobesc eu paharele. Am avut susținere din partea unei prietene ce are Salon cu Rochii de Mireasă LuBella, astfel orice mireasă își cumpăra sau închirea rochie din salonul ei, primea gratuit un set de pahare pentru miri. Astfel am reusit să fac câteva seturi de pahare în plus. Fiecare set de pahare nou făcut mă ajuta să descopăr ceva ce aș putea să îmbunătățesc, ceva ce aș putea schimba. Vă arăt mai jos seturi de pahare în ordinea în care au fost făcute. Faceți abstracție de gama coloristică și încercați să priviți diferența de aspect... :)












     Ce ziceți, se vede diferența? Această postare are ca scop să credeți în voi, să credeți în visele voastre, să aveți curajul să încercați... Dorință trebuie să fie, stele avem suficiente în care să ne punem dorințele și să credem cu toată convingerea că se vor împlini. :) 
     Chiar dacă începutul nu a arătat atât de strălucit, cu timpul am început să învăț din greșeli și să-mi perfecționez munca. 
     Spor în ceea ce faceți! 
     Pe curând!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu