marți, 24 octombrie 2017

Acasă, acolo unde mă încarc cu energie pozitivă!

Pentru că atunci când achiziționezi o locuință, fie ea casă sau apartament, legea te obligă să ai un certificat energetic, însă nimeni nu îți garantează că acea casă îți va oferi energia necesară unei vieți liniștite. 
Momentul în care eu și soțul meu, ne-am achiziționat prima noastră locuință, am știut că acea casă se va transforma foarte curând în ACASĂ. Deși încă eram necăsătoriți, ne-am amenajat apartamentul pe gustul și placul nostru. 
Mai întâi de toate am apelat la un auditor energetic, care ne-a propus soluții pentru îmbunătățirea performanțelor energetice ale apartamentului nostru. Pentru că suntem ecologiști convinși am încercat să reamenajăm apartamentul astfel încât să economisim energia cât mai bine. Aveam nevoie de orice fărâmă de energie pentru a ne încărca pozitiv când venim acasă după fiecare zi de muncă. 
Am ales să folosim panouri solare, să izolăm bine pereții și ferestrele, să folosim aparate electrice și electrocasnice de calitate, dar nu în ultimul timp să folosim becurile economice.
Aparatele electrocasnice pe care le deținem, într-adevăr au fost puțin mai scumpe, dar ne oferă un confort ridicat și deasemenea au un consum mic de energie. Un mic exemplu poate fi plita cu inducție pe care o deținem. Oricât de mare ar fi circumferința arzătorului plitei, acesta încălzește doar suprafața pe care o deține vasul de gătit, astfel nu există pierderi de energie. 
Toate aceste acțiuni ne-au scăzut consumul de energie electrică. Scăzând consumul de energie electrică, economiseam bănuți, care ne-a dat posibilitate să ne împlinim mai multe dorințe și astfel să ne încărcăm cu energie pozitivă. 
La scurt timp după ce am devenit o familie cu acte în regulă, casa noastră emana din ce în ce mai multă energie pozitivă. Urma să devenim părinți, iar această veste ne umplea sufletul și casa de bucurie. 
Acum când copilul nostru are deja aproape 3 ani, fiecare zi e un motiv de bucurie. Acasă suntem înconjurați doar de energie pozitivă. Acasă găsim înțelegere, eu în soțul meu, soțul meu în mine, iar copilul nostru în noi, părinții lui. 
Acasă e locul unde ne întoarcem cu drag după o zi istovitoare de muncă, acasă găsim pacea și liniștea. Când intri la noi în casă, mesajul inscripționat pe primul perete ce-ți iasă în cale te atenționează: '' În această casă râdem mult, spunem ne pare rău și iertăm, ne ajutăm reciproc, suntem gălăgioși și ne distrăm, avem vise mari pe care le împlinim împreună, pentru că în această casă ne iubim!''
O zi obișnuită în casa noastră înseamnă multă joacă, cântec și voie bună! 

Ce energie emană casă voastră?

Acest articol  a fost scris pentru SuperBlog 2017 - Proba a XII-a.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu