luni, 30 ianuarie 2017

Paleta de culori disponibile...

     Când am început să fac plicuri din hârtie am început cu cele din hârtie de revistă. Am făcut în diverse dimensiuni, dar apoi a venit cererea și pentru plicuri într-una, două sau mai multe culori. Așa că m-am conformat și m-am dat la treabă 😉. 

     Am realizat un plic galben, unul verde cu albastru, un altul verde cu galben, negru cu auriu, alb cu roșu... Uneori primeam întrebarea ''poți să-mi faci fucsia?'', ''aș vrea un roz pal,poți?'', ''albastru regal, mă interesează...''. 

     Pentru că hârtia o cumpăr din librărie, nu știam ce nuanță găsesc de fiecare dată, așa că m-am decis să i-au mostre din hârtia ce o au cei de la librărie și astfel să arăt potențialilor clienți care e paleta de culori disponibilă 😀. 


     De la stânga spre dreapta, începe cu 3 nuanțe de galben, apoi o combinație între roz și portocaliu, 2 nuanțe de portocaliu, roz deschis și roz închis, 2 nuanțe de roșu, 3 nuanțe de albastru, 2 nuanțe de mov, 2 nuanțe de verde, 3 nuanțe de maro și negru. În total 21 de nuanțe și culori 😊. 

     Sper că vă va fi mai ușor să vă alegeți nuanța dorită pentru plic. 

    În curând revin cu un plic în toate culorile, dacă tot am achiziționat hârtia în toate culorile. 

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu